Tisdag

publicerat i Allmänt;
Vaknade runt 10 idag  med världens huvudvärk gick direkt upp och åt lite frukost så då kändes det bättre. Har precis vart ute och gått med vovven , gick inte så långt men de räcker för mig som knappt orkar röra mig utanför dörren. snacka om slö. =P skulle ju kolla på filmen igår men när vi satt på den så fungerade den inte så det blev en annan film istället men minns inte vad den heter men tror det var tredje gången vi kollar på den, haha! Idag så ska jag vara hemma med hunden bara och så skulle till lägenheten igår kväll men tobbe kom hit så sent så det blev så att vi sov över här iallfall. Så idag ska vi göra ett nytt försök att komma in till stan om han inte jobbar övertid såklart , eftersom inte vi har någon bil än så åker vi i en utav mammas och pappas jobbar bilar som tobbe åker med in på morgonen och ställer den utanför lägenheten och åker med en annan kille till stockholm där han jobbar. Och sedan åker han hem hit med bilen för om vi ska sova i lägenheten så behöver vi ju inte ha den där eftersom han inte behöver åka nånstans. Så vi får väl se hur det blir idag/ikväll och hur pass sent han kommer eftersom mamma eller pappa måste skjutsa oss in till stan isåfall.

Ska snart ringa till barnmorskan och fråga vad det är för fel på mig eftersom jag läcker eller vad det är för något , usch det låter så hemskt vidirigt =/ men sant. Bebis mår iallfall bra tror jag (?) men h*n sparkar och har sig iallafall, när jag berätta för tobbe igår om "läckandet" så fick han panik och sa att jag skulle ringa doktorn direkt men jag sa att jag väntar tills imorgon och ser om det händer igen och tobbe kommer alltid med konstiga kommentarer och säger ; bebis kanske dör och då säger jag nej för den sparkar och har sig hela tiden då säger han att h*n gör det för att h*n inte får luft , åh när han sa det skratta jag för det lät så himlans gulligt när han sa det . <3 men usch, jag hoppas inte att det är något fel , blir så orolig. Nej , nu måste jag ringa dit !

Carro ville se en bild på magen , så här ser du. =)



kramar / bea (v)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Hoppas allt är okej med dig & bebis ! <3

Kommentera inlägget här :