11 dagar kvar' <3

publicerat i Allmänt;
Då har man vart på hoppträning med hästen då , det gick jätte bra hon hoppar ju för fan längdhopp nästan , haha =P ...  sen ringde tandläkarn kl 12 & sa att jag skulle komma dit vid 2 för att göra nya avtryck de blev någe fel på dom andra, får iaf ta bort tandställningen på måndag & det är jag överlycklig för ! =D sen har jag faktiskt köpt hårfärg (ovanligt) men jag är så jäkla trött på att vara blond så nu tänker jag färga mitt hår rödbrunt. så byebye blondie =P ..



jag ringde & prata med tobbe snabbt i telefon idag , det är så dyrt & ringa så om man ska göra det får man prata snabbt = P .  och då var han inne i centrum hade köpt ett par nike skor till sig själv & en burberry väska åt mig & två stycken äkta silkes badrockar till mig & honom. sedan hade han beställt en skräddarsydd kostym & en kimono. han verkar ju ha det så bra där borta med alla affärer det sa han till mig också att jag skulle vart med & älskat alla affärer & de tror jag säkert att jag skulle gjort =P .. han har spelat playstation med barnen där borta, hehe!  han skulle in till shanghai på onsdag & shoppa mer & han sa att han skulle köpa lite kläder till bebis =) och han blev så glad när han fick höra att allt var okej med bebisen & mig. fan jag vill att dagarna ska gå snabbare så du kommer hem snart älskling, blir ju avundsjuk på dig när du verkar ha det så bra =P haha ! & här sitter jag hemma & ruttnar . nej men ska snart titta på en film på TV så de blir nog bra.
Bella ringde förut & fråga hur träningen hade gått &  hon hade det jätte bra också =D ..

jag älskar dig tobias larsson & syster Bella , dags för er att komma hem snart ? =D

image24

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ängla Pettersson:

Gud vilken fin bild! :)

Kommentera inlägget här :