1/6-07 , vilken dag alltså =)

publicerat i Allmänt;

min dag har ju vart skit rolig alltså. började 10.20 med matte prov ( inte kul ) . men sen hade vi idrott vi skulle åka rullskridskor ( eller vad de heter ) så jag , sandra & sandra åkte iväg till nyfors & sen lite överallt. jag höll på att trilla bakåt så jag råkade smälla till sandra på käften, haha ! fan vad vi skrattade . & jag är ju inte duktig på att åka såna dära direkt jag får ju inte stopp på dom så jag åker bara rakt fram. folk skratta ju fan åt oss =) a men på väg tillbaka säger 
Ronja ; - har ni trillat något än ?
Sandra H ; - nej men det kommer nog .
Sandra W; - nej fyfan jag kommer inte trilla .

Sandra & Sandra före mig , sen kommer jag i världens rulle ( eftersom jag inte vet hur man stannar ) & så skriker jag hjälp hjälp ! Sandra W tittar bakåt på mig & sen trillar hon. Hahaha, fyfan vad roligt det var jag skratta som en idiot  & hennes byxor gick ju sönder. Stackars Sandra <3
Det kanske inte låter så roligt men skulle ni vart med skulle ni pinkat på er , LOVAR ER =)  EN UNDERBAR DAG & EN BRA START PÅ EN NY MÅNAD <3

imorgon fyller min bebis 21 veckor =) <3  & jag ska nog gå på stan med tobbe . sen ska jag träffa min gamla klass faktiskt , vi ska grilla & sånt . Ikväll så skulle vi grilla också med min familj så det blir mycket grillning men man får ju aldrig för mycket utav det ;) sen ska jag & älskling ligga i soffan & titta på en film ,& käka massvis med godis hihi mums =D ...

Ha det underbart allesammans, puss&kram <3
 en skolvecka kvar , helt underbart !


image20

Kommentera inlägget här :