25 veckor

publicerat i Allmänt;
idag blir du 25 veckor och STOOR börjar du bli vår lilla krabat  = ) <3


Jag är så trött , trött på alla som ska kalla sig för mina vänner som inte ens visar det. Jag skiter totalt i dig/er nu. Jag vet att jag inte är så rolig och vara med längre bara för att jag inte kan festa , dricka & ha mig. Men det är väl inte allt ? Jag trodde jag kunde kalla det för riktig vänskap för vissa , men nej jag hade visst fel. Jag vet så jävla gärna att jag kommer bli mer intressant sen när bebis kommer och pssssst , glöm det att du/ni kommer få hälsa på. Om du/ni inte brytt er innan så varför tro att jag vill ha nåt med dig/er och göra då? Jag ska leta , jag ska skaffa mig RIKTIG / RIKTIGA vänner. Jag behöver inte ha några vänner som låssas bry sig om mig. Tack, det var allt för mig ! =) eller har jag fel ?


I veckan blir det en fika med Jonna , hoppas jag .  Det finns iallafall en vettig person i den här världen !=)

jag älskar dig tobias larsson , du är mitt allt.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

sötnos ! :D vi får absolut höras ! <3

Kommentera inlägget här :