4 dagar kvar' <3

publicerat i Allmänt;
Idag har jag vart på tuna park med syster , köpte puder & en skiva. sen köpte Bella hårfärg & så köpte vi en snappsskiva till mamma&pappa ! =) haha! vill inte ens höra när dom sjunger sen ^^


Nu sitter jag hemma bara & har precis gjort sallad till maten vi ska äta . den lukta gott men jag vet inte hur det smakar får väl se .=P 
Tobbe ringde han hade vart  i Shanghai & shoppa JÄTTEMYCKET , och jag kommer inte ihåg vad han sa för det va för mycket för min lillahjärna att klara av. (a)   jag älskar dig älskling <3


Jaha imorgon är det midsommar & jag har fortfarande inte bestämt mig för vad jag ska göra . ? hm, får väl se imorgon =)


allt är så tråkigt nu för tiden, folk säger ; jag hör av mig osv. och har inte alls hört av sig under dom här 2 veckorna. :/ det är väl nu man börjar få reda på vilka som är ens kompisar och inte. man duger inte nu , men sen när bebis kommer så ska väl ALLA träffa en. så himlans falskt. aja, nu orkar jag inte bry mig.

Nee, ha det så bra ! =D ska kila nu , ciao !

image33

sicken gullunge! <3 =D

Kommentera inlägget här :