5 dagar kvar' <3

publicerat i Allmänt;

Sitter hemma som vanligt , inte gjort ett skit idag . vet inte om jag börjar bli sjuk känner mig seg i kroppen faktiskt. idag har jag inte hört något ifrån tobbe men jag hoppas på att han hör av sig snart så jag får höra hur mycket saker han har köpt i shanghai !=) haha !

jani, vad händer för skoj på midsommar? jag har faktiskt inte en aning alla ska ju ut & festa, dricka & ha sig .. själv så är man "nykterist" för tillfället !=) och det är ju bra det ..

Bebis är 23 veckor + 4 dagar idag <3 och det konstigaste är att jag har inte gått upp i vikt på en måndag , haha! =D man kan ju hoppas på att man inte går upp så mycket mer , måste ju bli av med alla kilon efter också , tänka på figuren så mår man mycket bättre eller jag gör det iaf ;) 
Jag längtar & längtar tills det blir den 13 oktober som du är beräknad till , önskar att tiden kunde gå lite snabbare <3 men nån som väntar på nåt BRA väntar aldrig för länge! eller hur är det med säger  ? (a)

jag älskar dig & saknar dig massvis älskling, nu börjar det faktiskt bli riktigt tomt utan dig . <3 Vi saknar dig.

image32

Kommentera inlägget här :