8 dagar kvar' <3

publicerat i Allmänt;
Snart är det bara en vecka var tils du kommer hem älskling . tiden har ju gått ganska snabbt endå , men jag saknar dig <3 men du har det ju bra därborta med alla affärer fan jag vill också kunna shoppa varje dag vilken dröm de skule va för mig (;  haha !  jag älskar dig älskling <3


just nu sitter jag hemma bara har precis hoppat ur duschen & det är inge kul alls för har NADA att göra . vilket jävla väder ! skulle de inte va sånt här väder skulle jag vart ute & ridit just nu . men jag orkar inte ens gå upp till stallet fast de bara är några meter dit . men men ! =D jag får väl göra det imorn ist . Och imorgon så ska jag till tandläkarn äntligen ska jag få ta bort den där skiten i min mun & efter de ska jag fika på stan med rebecka , lisa & kanske martina (: sen nån dag i veckan så ska jag träffa Jonna också , så vi kan prata lite bebis snack (: mysigt .


ikväll ska jag titta på film kommer inte ihåg va den heter men ska iaf ta de lugnt! ha det så bra alla . imorgon natt kommer syrran hem från Cypern föresten. =D

CIAO !

image28

Kommentera inlägget här :