Bosse :'(

publicerat i Allmänt;
Nu sitter jag hemma hos mig på landet i ärla väntar på att tobbe ska komma hit han är hemma & äter med sin familj =) .. har vart i lägenheten hela veckan därför har jag inte kunnat skriva , så ni inte tror att jag glömt ! =D



vi fick en kattunge i tisdags som heter bosse =) men sen i torsdags när jag var hos barnmorskan så sa hon att det kanske inte är så bra med katt när både min pappa&tobbes mamma är allergisk då finns det en risk att barnet också är det när den kommer , så det är bättre att göra sig av med katten nu när han är liten än att ni/vi väntar och ser när barnet är fött. när hon sa det blev jag så ledsen och tänkte hur fan ska jag kunna klara av och lämna bort min bosse? men sån tur var så ville min systers kompis ha honom som bor på landet och har 3 katter till så idag åkte bosse dit och jag ringde och fråga hur han hade det , han var rädd men han tyckte iaf om Nisse ( den andra kattungen ) som dom har. åh, bosse min lilla kattbebis jag saknar dig <3 men jag är så glad att du har det bra på landet med dina kattvänner. Gud, va töntigt det låter , men fan ni skulle bara veta hur söt han är? helt jävla underbart! <3<3

image38

Ser nästan ut som Bosse fast Bosse var mer hårig en liten hårboll <3 och Bosse var mindre ,ååh jag saknar honom.

Kommentera inlägget här :