hemma! =D

publicerat i Allmänt;
idag så kommer min underbara älskling hem , ska åka och hämta honom på arlanda vid 4 idag med mamma. sedan så åker vi till lägenheten och packar upp alla saker ska sova där också så vi får lite tid för oss själva . jag har saknat dig så fruktansvärt mycket  <3

idag vakna jag halv 7 kunde verkligen inte sova var jätte pigg och sen kan jag inte sova så bra på nätterna nu för tiden , det börjar bli riktigt jobbigt . men det är väl sånt man får ta när man har en liten bebis i magen! =D den är nu 24 veckor + 2 dagar <3 åh, jag tycker tiden går så fort och det är ju bra iofs . men usch jag är livrädd inför att klämma ut krabaten! =P vill inte ens tänka tanken och borde nog inte heller göra det . haha !

snart ska jag börja städa lite här hemma och hjälpa till eftersom de nästan bara är mina saker som ligger överallt så tycker jag att det är lite elakt av mig att låta mamma ta upp efter mig, jag ska ju bli en stor flicka! =P haha, enligt mig iaf men jag kommer alltid att vara mammas lilla bebis säger hon. <3

idag så tittar ju till och med solen fram gud vad härligt ska hinna sätta mig ute ett tag också kanske kan få lite sol på mig , man kan ju iaf alltid hoppas ! ne nu ska jag kila ha det underbart alla . / Bea  ©

image37

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

haha , jag börjar få lite panik inför förlossningen , jag & magnus låg och pratade om det igår . shitshitshit , vi kanske behöver peppa varandra lite du & jag ? :P

Kommentera inlägget här :