SÅ HÄRLIGT ! = )

publicerat i Allmänt;
Gud så härligt väder det är ute. Har solat & solat , nu sitter jag hemma på landet & skriver i min lilla blogg. Idag har jag vart i skolan fick sluta kl 1 så det var ju skönt iaf =D .. imorgon är vi lediga & då ska jag väl försöka vara ute så mycket som de bara går , fast alla små kryp är ju förjävliga =P sen ska jag nog tralla upp till stallet & ta mig en ridtur på min lilla älskling MIRRE <3.. Tobbe sitter ute & läser tidningen & jag väntar på att mamma & pappa ska börja med maten ( grilla ) mycket gott & min mage är mycket hungrig ( som vanligt då )  ..

På lördag är det din dag älskling & då tar du studenten , rolig för dig men tråkigt för mig som får sitta & titta på alla fulla människor som rör sig överallt, på tisdag så åker du till kina i 2 veckor & jag har skolavslutning, sen ska jag väl hem & gör nåt. Bella ( syrran ) åker till Cypern på måndag så det är ju ingen hemma =/ .. JAG ÄR MOBBAD !   

Vecka 21 & 3 dagar är du nu våran lilla krabat & på lördag så fyller 22 veckor på pappas stora dag <3 =D

hej hopp gummi snopp ! =D
puss&kram !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

ja vi är stolta över våra beslut & våra magar :) <3

Kommentera inlägget här :