SOMMAR !=D

publicerat i Allmänt;

Nu är det ju verkligen sommar helt underbart . Vakna kl 11 idag gick upp & åt frukost sen på med bikinin direkt la mig ute i solen. Tobbe & Bella badade & jag kom aldrig i  =P .. ikväll ska jag nog in till stan träffa sandra & tobbe ska på klassträff i djurgårn grilla & spela kubb eller vad han sa. sen kanske jag ska åka nånstans så jag kan titta på fotbollen ikväll eftersom inte vi har 3an i lägenheten =/   annars får jag väl vara kvar här hemma ( ärla )& titta på fotboll . aja får se hur fan det blir med den saken =) .. imorgon är det iaf skolan som gäller sen blir de nog fika med Jonna , sen ska jag & tobbe åka & titta på kattungen hemma hos jessica . på lördag är det ju studenten så kommer åka fram&tillbaka mellan Tobbe & min kusin . hoppas bara på att de inte är såhär varmt ute så jag avlider i värmen. sen är det min tur på tisdag & sluta skolan , skönt !=) tobbe åker ju den dagen till kina också , inte lika skönt & kul faktiskt.

Hemma hos mig där jag ligger & solar från huset & ser vatten ner  , helt underbart =D


image21

Kommentera inlägget här :