=)

publicerat i Allmänt;
Oj, har inte skrivit på länge har inte haft tid & har inte haft någon dator.
Det har väl inte hänt så mycket förutom att jag har flyttat in till stan med tobbe, jag har fått en lägenhet av mamma & pappa.
Nu är jag hemma hos mig ska väl snart åka till stan med Tobbe...


Jaja, hejdå ! :) <3

/ Tobbe tar över:

Summerar helgen lite snabbt, vi har flyttat, va ju jätte kul med lite flytta samt att spika och hamra hhaha. Sen så har vi vart på Ikea o köpt massa grejor o lägenheten är typ klar nu jätte kul att få nåt eget med min älskling `! Älskar dig Bea ! Love <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sandra:

va roligt att ni flyttat ihop=)

2:a kommentar, skriven , av jadu.:

känns det bra att vara gravid? vilken månad är du i? några namn i åtanke? ;D

Kommentera inlägget här :