En ny vecka !

publicerat i Allmänt;
Jaha, då var det måndag och ännu en ny vecka. Idag var jag hos tandläkarn men förstod inte vad jag skulle ha gjort där dom titta bara och sen fick jag gå :/ ska få ta bort tandställningen den 18/6 . Tack & lov, haft den i 4 år snart så är ganska trött på den. Just nu sitter jag hemma hos mig igen i ärla med tobbe. Sov i lägenheten igår men Sandra , kul <3  Tobbe var hemma hos sig & pluggade.  Ska snart lägga mig i soffan & läsa klart engelska boken som ska vara klar om en vecka & jag fattar inget av den.  Imorgon ska jag till skolan som vanligt , sen efter har jag inget planerat ... Idag så var det klassens dag började kl 11 & slutade 12 med en lektion SVENSKA, efter det så grilla vi korv , sen titta på film fick sluta vid 2 skönt & mycket bättre än att sluta kl 4 som jag skulle ha gjort om de var en vanlig dag.  På onsdag ska jag till barnmoskan får se vad hon ska prata om den här gången hon är alltid lika trevlig =)

Usch, vilket äckligt väder det vart idag . Vill ju ha sommar & sol =D

image18

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jonna:

vad heter din barnmorska? :)

2:a kommentar, skriven , av Syster yster:

Tycker du ska ta o uppdatera här nu Bea!!;) Hoppas magen mår bra, ses ikväll!Pyss

Kommentera inlägget här :