Morsdag ! =)

publicerat i Allmänt;

Grattis på morsdag mamma! :)   <3

Tobbe åkte precis han skulle till sin mormor & äta , jag ska till min mormor lite senare då skulle tobbe komma dit . Idag ska vi sova i lägenheten , har vart hemma hos mig på landet hela helgen  skönt & sola . Imorgon ska jag till skolan börjar 11 och sen vid halv 1 ska vi till vilsta med klassen grilla korv & spela kubb . Sen vid halv 2 ska jag till tandläkarn & ta bort min tandställning som jag har haft i 4 år snart :O ( inte illa ) men får väl se om jag får ta bort den dom har sagt så flera gånger , men jag hoppas verkligen på det :) På onsdag ska jag till barnmorskan igen får se vad hon säger denna gång då . Jadu, i början av veckan är det fullt upp med plugg & allt annat , längtar bara till sommarlovet börjar. GUD VAD HÄRLIGT ;D 
Ne , nu ska jag fixa mig lite sitter här i shorts & bikini .  Ha en bra dag alla mammor (a) .. Nästa år är det min tur & fira morsdag :)

ÄLSKAR DIG TOBBE , DU ÄR ALLT (v)

image17

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jonna:

jag säger som min mamma sa till mig idag : Grattis lillmamman! <3

Kommentera inlägget här :