...

publicerat i Allmänt;
ojojoj, Wiggo har vart vaken sen kl 10 i morse men nu somnade han.
Idag så har jag inte gjort så mycket bara vart hemma & tagit de lugnt ska väl snart gå upp till stallet för att ta in hästarna men måste vänta tills Tobbe kommer hem så han kan vara med honom.

åh, jag fick en kommentar av min "gamla" klasskompis Caitlin.
Måste bara säga att jag saknar er också massvis , vi hade så roligt i skolan haha! ;D Jag kommer & hälsar på eller så får ni komma hem till mig snart .

Aja , nu måste jag gå & kolla på TV :P
det är så roligt & veta vad folk har gjort varje dag , jag älskar när ni svarar på mina frågor !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av g.farmor o g,farfar:

Det är så kul varje gång ni lägger ut nya bilder på Wiggo , just att man ser förändringen hela tiden , Han ser ju så stor ut nu , en riktig maffi Wiggo . Ge honom puss o kram från oss ! Sköt om eran lilla familj , O HARESÅBRA KRAM PÅ ER .

Kommentera inlägget här :