ärla

publicerat i Allmänt;

Nu har jag precis kommit ner från stallet har ridit & tagit hand om dom små djuren. Idag så skulle jag till en hästaffär med mamma & kolla på lite saker men de va inga som var öppna istället så åkte jag till tuna park med mamma ,pappa & T . Jag köpte bara ett par örhängen & en sportBH som jag ska ha när jag rider.
Och här har ni några bilder på Wiggo också som jag tagit nu ihelgen , folk vill ju se honom så jag tog fram kameran direkt & tog lite bilder :)

             

söt va? han är helt underbar <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Monica:

Verkligen söt :) förstår att han är underbar...

2:a kommentar, skriven , av Monica:

Verkligen söt :) förstår att han är underbar...

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

hihi va söt wiggo är:)...vart i ärla bor du eller aa dina föräldrar:P? jag bor nämligen också där ute..
skit bra blogg skriver du med:) läser den flera gånger om dagen^^

4:e kommentar, skriven , av Bea:

jag bor utanför ärla eller vid kyrkan ungefär på en gård :)

5:e kommentar, skriven , av Jossa Södermark:

Hej bea!
är bara tvungen att skriva, kollade där nere vad folk hade skrivit. man blir ju bara irriterad. Handlar nog mestadels om att man är avundsjuk. Att "någon" inte får lika mycket uppmärksamhet som dig liksom! ne, gud tycker att det är skit töntigt. Endel kommer ju med så sjuka frågor eller komentarer! Du vet ju vad u har gett dig in i. Och ni klarar ju er jätte bra! Sluta inte gumman och skriv, jag har dig på favoriter. Läser dig blogg dagligen. Tycker att det är jätte roligt att följa er, och eran vardag! Hoppas att allting är bra med er, vi hörs gumman! ta hand om dig, och lova att inte sluta skriva! pusspuss

6:e kommentar, skriven , av Bea:

Tack Jossa vad roligt & höra :) Ja, man blir lite irriterad på såna människor men jag försöker att inte bry mig jag skriver ju om vad jag vill :) hehe. måste ses snart hurö!

7:e kommentar, skriven , av hanna:

extremt söt !

8:e kommentar, skriven , av Melinda:

Skitsöt :)

9:e kommentar, skriven , av elin:

helt underbart söt :)

10:e kommentar, skriven , av j:

Han är så charmig!

11:e kommentar, skriven , av Anonym:

Gud va söt han e

Kommentera inlägget här :