BVC

publicerat i Allmänt;

nu har vi kommit hem från BVC, Wiggo är nu 54cm & väger 4260g. Och allt annat var bara bra :) Jag fråga om ersättning också eftersom jag åker på hoppträning varje Torsdag så brukar jag pumpa ur innan jag åker dit men jag brukar inte få ut så mycket då eftersom jag precis ammat Wiggo innan så hon sa att jag kunde köpa ersättning & ha hemma ifall han inte skulle bli mätt. Det gäller ju inte bara hoppträning utan ifall jag ska iväg nånstans så skulle det kännas skönt överhuvudtaget att få veta att de finns tillräckligt med mat till honom där hemma.

vi ska snart gå & äta med mamma & pappa tycker T , ovanligt att han vill äta ute :P gör alltid det känns det som. Jag hoppas det inte blir någe pizza eller sånt shit för nu har jag hållt mig borta från onyttiga saker ett tag, jag försöker verkligen gå ner i vikt är så inne på att komma i mina "gamla" jeans igen. Köpte ett par nya jeans nyss & det är samma storlek som jag har på mina "gamla" men dom här är mycket högre & går därför att stänga , problemet med mig är att rumpan & höfterna är för BIG. så det är väl det man ska försöka minska.

nej, ska kila nu . Men nu vet ni ju iaf att vår kille har blivit ännu större. :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Me:

Aldrig kommenterat tidigare, men känner att jag måste. Höfterna är inget du kan göra något åt. Det är bäckenet som är vidgat. Jag grät och trodde aldrig det skulle gå tillbaka, men det gjorde det efter ett par månader faktiskt. Så ät ordentligt, viktigt för amningen. Godis är gott :-), men det är klart man kan försöka skippa sådant (själv var jag nog mer sötsugen än innan under just amningen)

2:a kommentar, skriven , av Bea =):

Vad roligt att du kommenterar, i like it ! :) Okej, vad bra . är lite orolig att jag aldrig kommer komma i mina jeans igen , hehe men då är de väl bara & vänta & se & lite träning är väl inte till skada heller :P

3:e kommentar, skriven , av J:

ååh, vad han växer! vad mysigt. & visst längtar man massor till julen, haha jag brukar längta hur mkt som helst men i år är det extremt! ;D

Kommentera inlägget här :