eftermiddag

publicerat i Allmänt;
har precis vart & tänt ljus på farfars grav , vi saknar & tänker på dig <3

snart så ska vi äta & sen så ska jag måla mina naglar haha sagt det typ 100 gånger nu men har aldrig hunnit , precis när jag började måla naglarna så började Wiggo skrika & så kollade jag på klockan & såg att det var matdags igen så sprang fort som fan in på toan tog bort all nagellack eftersom de inte hade torkat än & så fick han äta i lugn & ro. så jag ska väl snart sätta mig ner & måla om dom igen. ikväll så ska vi äta GOD mat & så har vi köpt lite godis & chips som vi ska äta till Svensson Svensson ikväll , jag älskar det programmet . nån mer som kollar på det?  :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

ja svensson svensson är kanon kul :D haha, kram (emmape)

2:a kommentar, skriven , av Melinda:

Självklart kollar man på Svensson Svensson :D

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Svensson svensson är fan bäst:P

4:e kommentar, skriven , av C:

Svensson Svensson is the shit!:D

5:e kommentar, skriven , av Sara :):

hehe jag kollar med på svensson svensson :) kollade på det nyss:P asbra ju ;)

6:e kommentar, skriven , av hanna:

svensson svensson är så bra! :D

Kommentera inlägget här :