Fredag

publicerat i Allmänt;
Äntligen fredag säger jag bara. Jag är verkligen skittrött just nu känns som jag skulle kunna sova i flera timmar men jag ska försöka hålla mig vaken , har precis kommit till mamma & pappa igen. Vi har vart inne i stan & gjort lite saker hämtat ut lite paket från posten osv. Snart ska jag nog lägga mig & kolla på TV  sen är det dags för att traska upp till stallet. Jag skriver mer sen!

Dom som inte gillar min blogg behöver inte läsa den & ge några kommentarer så är det ! Såg att en kommenterat om att min blogg " är tråkig " så varför ens gå in här då ? hm .. jaja, jag bryr mig inte.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Din blogg är verkligen inte tråkig...den är bäst:P älskar den

2:a kommentar, skriven , av frida:

Eller hur den e rolig o läsa :D de är de första jag gör när ja sätter mej vid datan ;D har den på favoriter oxå haha :D

3:e kommentar, skriven , av Monica:

Du har verkligen inte en tråkig blogg :) har själv blivit en trogen läsare!

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Hahaha, den som skrivit att din blogg är tråkig kan ta och stoppa upp något!!!! Den är fan tokkul att läsa om hur erat liv går med lilla bebis och allt:) Älskar din blogg! Fortsätt skriva!

5:e kommentar, skriven , av Catta:

Den är skitbra o rolig...jag är helt beroende!!!

Kommentera inlägget här :