God dag!

publicerat i Allmänt;
Nu sitter jag på mammas & pappas jobb, mamma är ute & går med Wiggo & jag sitter här & värmer mig. T är ute & byter däck på bilen för vi har punka på ena däcket. Såg att grannen också hade det för någon vecka sen , konstigt någon som förstör ? Man kan ju alltid undra.
Sen hade vi tänkt att åka till Växtriket , duka & jysk tror jag för jag vill köpa nya gardiner & nya Thé koppar i rosa hade jag tänkt :) typiskt mig ! Just det undra när mitt rosa bäddset kommer , snart hoppas jag!
Ikväll är det ju Ugly Betty så jag & T ska gå över till Adde & Nattis sitta där & kolla på det. Och imorgon så skulle min kusin Elin kommer över & hälsa på :) På Torsdag är det hoppträning igen & jag kanske följer med den här gången vi får se hur jag mår i halsen jag hoppas det blir bättre snart.
Nej , nu så ska jag kolla hur det går för T. Vi hörs senare & då lägger jag nog ut lite bilder också.

Kommentera inlägget här :