God förmiddag!

publicerat i Allmänt;

vakna kl 9 idag sen så åt vi frukost & sen så har vi duschat & nu så funderar jag på att gå ut & gå en sväng för att få lite friskluft , mår fortfarande dåligt men tänkte att de kan va skönt att komma ut en sväng i landsluften som farmor brukar säga :P .. Wiggo ska få ligga i vagnen utanför så han också får friskluft eftersom dom precis har fixat vägen här hemma så är de väldigt guppligt med massa grus & stenar så vill inte gå då så han blir helt omskakad stackarn . just de min kusin skulle ju komma ut idag men de blir inte eftersom att de också var sjuka & de va väl bra de eller inte att dom är sjuka men jag tänkte på eftersom jag inte heller mår så bra.
nej nu ska jag ta på mig & ta mig ett glas med C-vitamin & hoppas på att de blir bättre. & ska väl ta lite bilder också. ikväll är det idol också måste se! ;D

hörs sen!

Kommentera inlägget här :