God kväll & God natt

publicerat i Allmänt;
Nu har jag kollat på Ugly Betty & House vi fick besök av Adde & Nattis mycket trevligt :)
Snart så ska jag gå & lägga mig , jag hoppas verkligen att man får sova mer inatt än vad vi fick göra förra natten. Men jag tycker faktiskt att Wiggos magknip börjar bli bättre , jag undrar om det inte var för hamburgaren jag åt igår som han fick ont i magen av ? Hmm, det kan man ju fråga sig! Men nu får han iaf dom där dropparna & vi håller tummarna på att magknipen går över snart. Imorgon så ska vi ut till Ärla & kolla på där dom ska rida & sen på kvällen så ska Ts kompis & mina två kusiner komma hit, alla känner varandra så det är ju bra de ska basta & ta några öl. Så jag kanske ska kila hem till min kusin & vara hemma hos honom tillsammans med hans tjej ( Nattis ) Aja, vi får väl se hur det blir. Jag ser iaf fram emot dagen. :)
GOD NATT !

i like you guys !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Annelie:

Hejsan!

Vill börja med att din blogg är jättebra, men på senaste tid känns allt så rörigt. Du skriver bara om en massa släktingar hit och dit. Skriv ngt djupare också tack! Som hur det är att vara mamma m.m. Hur ditt och T's förhållande har påverkats av wiggo m.m.

Kram Annelie

Kommentera inlägget här :