God morgon Fredag idag ! ;D

publicerat i Allmänt;
åh äntligen fredag !
Snart så ska jag nog gå upp till stallet & rida tänkte hoppa ! Men jag är ju  inte så smart eftersom jag glömde säga till Tobbe att lämna kvar vagnen så den är kvar i bilen. ajaj..
Idag så ska jag ju upp till stallet som jag redan har sagt men sen kl 16 så ska vi till BVC så då får vi se hur mycket han växer & hur lång han är denna gång , lillkillen växer så han knakar. ;) Sen ikväll så ska jag bara vara hemma eftersom mamma & pappa åker imorgon & kommer hem på torsdag nästa vecka , hur ska jag klara mig ? Jag som är världens mammagris , haha !  Just det ikväll är det IDOL också nu hoppas jag på att Andreas åker eller Amanda men jag tycker Marie ska vinna hela skiten ! ;D

Men nu så ska jag gå & ta på mig sen så ska jag väl tralla upp till stallet. Vi höres sen!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

håller med dig om att Marie ska vinna hela skiten och att ANDREAS eller AMANDA måste åka ut!:) kram emmape

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

varför blottar du dig så otroligt mycket angående ditt privatliv? du blir glad av att folk läser och kommenterar det har man förstått, som om du måste bli hörd. att du förklarar och berättar om tex förlossningen för vem som helst i världen kan jag inte förstå. för mig skulle det vara speciellt och ngt jag endast delar det med folk som står mig nära. antar att vi är helt olika. jag skulle aldrig vilja att folk jag inte ens kände visste exakt vad jag gör om dagarna och vet nästan lika mycket om min son som jag själv gör.
och som man har märkt, de som kommenterar din blogg och "avgudar" dig är småbrudar som är lika gamla eller yngre än dig själv. dom tycker sånt här är kul att läsa.
tänk till lite

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

och vem har tvingat dig att läsa?

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

jag är ganska många år äldre än Bea, och jag tycker det är skitkul att läsa..

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

människor som är som bea är öppna och väldigt lättsamma, och eftersom du lämnar en kommentar så måste ju du också läsa hennes blogg... eller har jag fel? låt folk skriva vad dem vill och låt dem vara och sköt dig själv!!! sluta läs om det är så jobbigt! det är fan ingen som har tvingat dig att läsa eller hur!!!!!!!!!!!

6:e kommentar, skriven , av Bea:

Jag skriver om precis vad jag vill . du ska väl inte bestämma & jag bryr mig seriöst inte om vad du skulle göra & inte göra. min blogg är min blogg & jag skriver vad fan jag vill i den & om du stör dig så snälla läs inte då. jag förstår inte hur folk kan vara så negativa.

7:e kommentar, skriven , av tessa:

Vafan är det här? Bea får väl skriva precis vad hon vill om vad som helst, det är väl hennes blogg och hennes beslut om vad hon ska skriva? Man blir ju förvånad att en människa ens kan komma med något så dumt?! Herregud, låt henne vara - har hon bett om din kommentar eller? Tänk vilka människor det finns :O!
Bea - fortsätt skriv som du gör, det du skriver är hur intressant som helst! Du verkar vara en toppen mamma :)

8:e kommentar, skriven , av Syster:

Hahahha ursäkta, men varför läser du överhuvudtaget Beas blogg om du inte tycker om vad hon skriver? O varför skriver du inte ut ditt namn? Tydligen kan du inte stå för dina åsikter o tankar! Oh sånt här gör mej så himla irriterad..eftersom du tydligen inte känner Bea så har du heller ingen som helst rätt att kritisera henne o hennes liv,som du tydligen vet precis allt om...hahaha Skärp dej för fan...

9:e kommentar, skriven , av oh my:

jo jag kan berätta varför hon läser den. för att den är så otroligt patetisk! 17 år och mamma.. omg hur puckad får min blii??!

10:e kommentar, skriven , av Nina:

Det är väl inget fel med att vara ungmamma heller? :O det visar att ungamammor är bättre mammor!!

11:e kommentar, skriven , av julia:

de patetiska är att du inte står för dina åsikter, min mamma har lärt mig att om du inte har något snällt att säga säg ingenting alls. Skriv ditt namn och stå för vad du säger istället. Annars är de ju fan i mej du som är patetisk!

12:e kommentar, skriven , av Therese.:

Vart är det tekniskt bevisat att en äldre mamma ska vara en "bättre mamma"? Man kan väl vara ung och vara en toppen mamma iallafall? Bea är ett levande bevis! Jag är så himla förvånad att folk ens kan slänga ut sig massa jävla skitsnack! Man blir ju förbannad!!! Vadfan är det för folk som finns egentligen?

13:e kommentar, skriven , av Syster:

oh my: hon är sjutton år o en helt fantastisk mamma! jag är tre år äldre än bea men ibland känns det som hon är äldre än mej,hon har mognat så himla mkt sen hon fick wiggo o är en helt fantastisk människa! så yttra dej inte om saker du inte vet nåt om,tack!

Kommentera inlägget här :