God morgon världen!

publicerat i Allmänt;
Vakna kl 10 av att de var något försäljare som ringde , usch jag hatar när dom ska ringa & speciellt när dom väcker mig mitt i en underbart skön sömn. FY! Tobbe kom aldrig i väg till skolan men det kunde jag nästan ana för de gör han inte ofta nu för tiden istället så säger han att han ska åka in till stan & köpa någon bok ? hm , jaja jag vet inte men jag vet att jag hade tänkt & rida nu på förmiddagen när han är här så han kan ta hand om Wiggo medans jag är i stallet fast de sket sig ju totalt nu för jag kan ju inte både rida & ta hand om Wiggo samtidigt , det blir lite svårt :P Men jag kan nog gå upp & mocka den sista boxen om Wiggo somnar då får han följa med i vagnen. 

Såg att det var någon som kommentera att hon hade häst till salu .
Vad är det för ras  ? Ponny ? Storhäst ? ridhäst ? tävlat ? aa , jag har massa frågor . Skriv gärna till mig på hotmail :) [email protected]

Har precis ätit frukost & nu ska jag gå & borsta gaddarna ;D hej så länge!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Det är så roligt att se vad du skriver och vad du göra på dina dagar, tillsammans med Lilla Söta Wiggo :).. Man vet att du oftast har uppdaterat blogg =), så alltid lika spännande att se :).
Fortsätt så (Y) =)

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Hur länge har du och Tobias varit tillsammans? =)

3:e kommentar, skriven , av Sandra:

Åh vad skönt att sova till 10. Jag har en morgonpigg liten flicka så max till 8 får jag sova!:P

Kommentera inlägget här :