God morgon !=)

publicerat i Allmänt;

Hann inte blogga så mycket igår men nu är jag här. Skulle ha vart i STHLM idag men vi tar det nästa vecka istället. Idag så ska jag inte göra något speciellt vad jag vet eller ska luncha med mamma & pappa medans T är hemma & städar , nu är det 3 gången han säger att han ska städa fast de visar sig ändå att jag gör det. Hmm , jobbigt ! Ska försöka ta en bild idag på mig , T & Wiggo så kan man skicka in till tidningen men behöver ju inte gå dit & ta bild utan kan göra det hemma så får se om vi gör det idag då :) Känner att de börjar bli dags innan Wiggo är ännu större. Nu ska jag gå & väcka min lilla bebis så han får i sig lite mat innan vi ska gå . Jag har kameran här nu så jag ska ta lite bilder idag så jag lägger in lite senare under dagen.
Hoppas ni får en trevlig tisdag :)

Kommentera inlägget här :