God morgon!

publicerat i Allmänt;
Nu är jag vaken eller jag vakna kl 10. Idag så ska jag bara ta de lugnt är hemma hos mamma & pappa så jag ska nog spendera min dag uppe i stallet hos mina hästar eller jag ska iallafall gå upp & mocka det sista som är kvar. Nu så ska jag gå & kolla på Hitta Nemo med min syster , Wiggo ligger & sover nu men vaknar säkert snart för de är snart dags för mat . Jag tog med mig kameran så jag kan ta lite bilder & så , tycker det är så kul :) Men nu måste jag gå & kolla på filmen min syster har redan satt på den så jag måste skynda mig så jag inte missar hela.

Tack för alla kommentarer i förra inlägget , sånt får en att må så bra :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marita:

Måstebara säga att wiggo är den sötaste ungen jag sett.. Läser många "mammabloggar" men wiggo är sötast. Så fin med allt hår på huvudet.

Världens sötaste bebis.

Hoppas min egna blir så söt!

Hälsa lilla söta wiggo!

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Jaa:) Det brukar vara så:) Hoppas allt är bra med er. :P Längtar efter bild nu!:P

3:e kommentar, skriven , av Elin:

måste vara hur mysigt som helst att ha en liten bebis. Drömde i natt att jag var mamma till en men sen när jag vaknade var det ingen där.

Kommentera inlägget här :