Kryper ner i sängen

publicerat i Allmänt;
Nu så kryper jag ner i sängen klockan är mycket & jag måste tänka på att jag ska upp rätt tidigt imorgon eftersom vi ska till Ikea. Jag vet inte om jag hinner blogga något innan men ska försöka , man tror att man hinner så mycket på morgonen när man vaknar men FAN vilken tid det tar . Wiggo ska äta , man ska ta på honom , han kanske är ledsen så måste trösta honom & sen somnar han SEN kan man börja tänka på att fixa sig själv & göra sig iordning så det är inte säkert att jag hinner annars så hör jag självklart av mig när jag kommer hem igen :) Vet inte om jag ska åka ut till mamma & pappa imorgon eftersom det är hoppträning , jag får se ska tänka på saken. Men nu säger jag god natt & jag hoppas ni blir glada av att jag försöker uppdatera lite mera , men idag var det ju skandal att inte internet funka förns nu på kvällen jag hoppas bara att det inte händer igen. Aja , nu ska jag inte skriva mer .

i like you guys !

Kommentera inlägget här :