Kväll

publicerat i Allmänt;
Nu så är vår lillkille försäkrad & det blev TryggHansa vi tyckte att det verkade bäst & så har jag det också.
Har precis kollat på Ugly Betty & nu är det dags för House , Nattis & Adde åkte precis också.
Idag så har jag inte gjort något speciellt skulle ha åkt till Jysk men så blev det inte för att Tobbe skulle åka till sin mormor med Wiggo så han åkte dit medans jag satt här hemma & var för mig själv , lite skönt faktiskt :)
Men det blir väl Jysk imorgon istället hoppas jag ,ska köpa 2 rosa handdukar till , en svart badrumsmatta & kolla ifall det finns något fint badrumsskåp. Vill göra klart i badrummet så fort som möjligt & jag vet exakt hur jag vill ha det ;D  .. Vi får väl se helt enkelt..
Imorgon så ska jag också åka hem till mamma & pappa tänkte rida & så , kanske ska rida både Mirre & Isabell , får se hur mycket jag orkar men de skulle vara kul & rida Mirre också henne har jag inte ridit på länge & det är ju trots allt min första egna ponny :)

Så fort jag har kommit igång med ridningen igen så hade jag tänkt fråga mamma om jag kan börja hoppträna igen & så småningom börja tävla. Saknar tiderna när jag tävlade & jag tror nog aldrig att de gick dåligt något gång utan jag kom alltid hem med en rosett & då så tävlade jag ju Mirre men henne kan jag ju inte tävla mer känner mig lite för stor hon är ju en C-ponny & man får ju bara tävla ponny tills man är 18 år så nu satsar jag på Isabell istället. Alltid bra & ha något intresse!

Nej ska inte sitta & prata om det här ni kanske bli uttråkade på att höra massa hästsnack :P

Kommentera inlägget här :