kväller

publicerat i Allmänt;
Nu har vi ätit god mat & cheesecake som efterrätt , åh så gott det var :) Wiggo & Tobbe har kommit hem också ,Wiggo har vart vaken hela tiden när han var borta hehe så nu är han lite gnällig för att han är trött . Mamma & pappa har ringt också & dom hade det bra & allt hade gått finemang , skönt & höra ska jag säga  er för de var väl de man var mest orolig för . Så nu hoppas jag att dom hittar & köper en lägenhet eller hus i spanien så man kan åka dit när man vill skulle vara super ;D Nästa år när pappa fyller år så ska hela familjen åka dit , alltså ; mamma, pappa, bella , jag , wiggo & tobbe det kommer bli super kul & Wiggos första flygresa hehe mysigt !

Men nu så ska jag gå & mysa med mina små pojkar dom ligger nog & väntar på mig . :)
Jag vet inte om vi hörs sen eller inte . men de märker ni nog.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma:

åååh vad gott med god mat och massa annat gott! =P mysigt med mys! =)

Kommentera inlägget här :