lördag

publicerat i Allmänt;
jag ber om ursäkt för dålig uppdatering här!

vakna kl 11 idag & for upp från sängen Wiggo åt & jag hoppade i duschen. Sen så har vi vart på kalas hos min kusin hela eftermiddagen & så kom jag precis hem & har ätit pizza. Vi var så jäkla hungriga så vi köpte det istället för att laga mat som jag & min syster skulle göra idag. Aja, någon annan dag! 
Ikväll så är det Svensson Svensson  & det är väl ett måste . Älskar de programmet det är så himla sjukt ibland , idag så ska jag också fixa dipp & lite gurka som man kan dippa med istället för chips det gäller att vara nyttig ;) inte för att jag vart det idag när jag ätit pizza men iaf , haha!

Nu så ska jag snart hoppa in i duschen ;D

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

svensson svensson är bäst=)

2:a kommentar, skriven , av sandra:

morötter är gott att dippa =)

Kommentera inlägget här :