Onsdag

publicerat i Allmänt;
DET SNÖAR, jag älskar snö. & tänk det är Wiggos första snö :D

Vakna halv 8 idag ,Wiggo åt & så kollade jag ut genom fönstret & såg snö , så jag blev alldeles till mig så jag  kunde inte somna om. :P haha ! jag är knäpp. Men jag hoppade i duschen & tog på mig kläder, nu sitter jag här & ska snart börja plocka undan lite här hemma om det ska komma folk hit. Runt 11 halv 12 så ska vi åka ut till mamma & pappa, mysigt ! Jag ska ta med mig kameran också så jag kan ta lite bilder så kan jag lägga ut här på bloggen för jag såg att det var några som önskade nya bilder på Wiggo & det ska jag nog ordna. :)

Nej , nu måste jag gå & fixa lite sen ska jag kolla på TV innan vi ska åka. Vi hörs sen då !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Eva:

Nu är det mycket som blir "Wiggos första"... Jul, nyår, snön som idag, vår, sommar :D

2:a kommentar, skriven , av Sanna:

Jag kunde inte heller somna om när gubben sa att det var vitt ute. Underbara snö!

3:e kommentar, skriven , av Stina:

Bäst att lämna ett litet spår då :)
Kul att läsa om er. Ha de bra.

4:e kommentar, skriven , av Alexandra:

Hallå? Du har inte skrivit på ett tag nu..jag saknar dig, måste skriva oftare för jag blir helt konstig annars.

Kommentera inlägget här :