Onsdag

publicerat i Allmänt;

Internet har inte funkat idag & nu så fick vi igång det. Så jag är jätteledsen för dålig uppdatering , har vart skit arg hela dagen :P

Idag så har vi haft främmande av min kusin Elin & min mormor , mamma & pappa kom över också ett tag. Sen har jag , Tobbe & Natis vart på Underbara Hem & Jysk . Där köpte jag lite ljus till vardagsrummet & sen har jag fått för mig att ha svart & rosa inne i badrummet så har köpt rosa ljus & handdukar in dit . Sen imorgon så ska vi till Ikea så kommer säkert hitta saker där också :)  Sen så har vi inte gjort så mycket annat förutom att försöka få igång det här & jag är överlycklig nu ;D
Har tagit lite bilder idag , först är det på min kusin & sen med mormor också på andra bilden sen så tog jag bild på ljusen & det jag köpte vill vardagsrummet , fint va? Eller jag tycker det iaf ;D  vad tycker ni ?

   

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Melinda:

Ja, ljusen va ju skitfina :D

2:a kommentar, skriven , av Linda:

Ljusen och sanden passa perfekt ihop. Gulligt med blommorna i mitten! :) Wiggo är lika söt alltid :)

3:e kommentar, skriven , av Nathalie:

det vart ju as bra med allt tillsammans!!! najs! ;)

Kommentera inlägget här :