Onsdag

publicerat i Allmänt;
tack för alla kommentarer på inlägget nedan , har inte riktigt bestämt mig än men får väl se :)  Idag så gick jag , Wiggo & Tobbe ner på stan där träffade vi min mamma också vi öppnade ett konto till Wiggo där han ska ha sina sparpengar. Jag & mamma gick lite runt på stan medans Tobbe gjorde annat.  Sen så har vi vart på Jysk där jag köpte handdukar, badrumsmatta & en ny badrumshink vi såg också en jättefin TVbänk som vi funderar på att köpa. Sen åkte vi ut hit ( till mamma & pappa ) jag gick direkt upp till stallet & red , gick faktiskt riktigt bra :) Imorgon så är det hoppträning men mamma vet inte om hon orkar åka så vi kanske skiter i det & så kanske jag hoppar här hemma istället skulle vara roligt. På lördag så åker ju mamma & pappa till Spanien så ska väl vara här dom här dagarna fram till på lördag sen så ska vi väl nästan " bo " här ute medans dom är borta för jag ska hjälpa syster med hästarna & allt sånt där . Men nu börjar Bonde söker fru. Alla sitter säkert & kollar på fotbollen men jag är inte ett dugg intresserad eftersom jag tycker Sverige skämmde ut sig förra matchen. Aja, vi hörs väl sen .


:D

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Jag vill med se på de:( men erik blir bara skit sur när jag slår över från matchen..

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

hehe håller med dig exakt om sverige matchen fast min mamma och syster sitter och tittar på det :P usch usch inge vidare :P, jätte kul att läsa din blogg!!!! Kram emmape

3:e kommentar, skriven , av amanda:

Vad är en badrumshink? :P

Kommentera inlägget här :