Planet

publicerat i Allmänt;
Mamma & pappa ringde nyss & sa att planet var försenat en halvtimme så dom kommer hem lite senare Tobbe ska åka dit & hämta dom , tur att det inte är så långt härifrån dom flyger till Nyköping tar bara 50 minuter dit.

Ikväll så har jag mest städat , lagat mat med bella, vart uppe i stallet & tagit in hästarna & myst med Wiggo såklart. Senare så ska jag kolla på film & bara slappna av känns som jag vart "uppe i varv " dom här dagarna mamma & pappa vart borta ville liksom få bort tvätten från den stora tvätthögen ovs. Nu är det knappt någon tvätt alls & det är ju jätteskönt ;D Ställde mig på vågen nyss & jag har gått ner ännu mer , WOW nu är jag super glad !  
Just det fick ett brev idag om att mina saker har kommit som jag beställde från Börjes ( hästsport ) . Beställde ju ett par grå ridbyxor & ett par ridskor men dom ska mamma få ta eftersom jag redan köpt ett par nya , tur att vi har samma storlek.  Och imorgon hade jag tänkt & rida har ju inte gått & göra det eftersom de vart så kallt & massa snö , ridbanan har ju frusit. Så nu hoppas jag på att det fortfarande kommer vara varmt så jag kan rida igen , har saknat det ! Imorgon är det IDOL också , spännande :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sandra:

har du ny msn? du är aldrig inne? :P

2:a kommentar, skriven , av Bea:

Nej det har jag inte är bara inte inne så ofta hinner inte :)

3:e kommentar, skriven , av Tessa.:

hej, här kommer en fråga som kanske låter skum, men jag har funderingar på mitt gymnasieval och vad jag hör för mig så gick du omvårdnad? Jag har haft lite funderingar att byta till det eller något i den stilen, och min fråga är; hur är programmet? trivdes du? eller vad allt bara skit? :P är väldigt nyfiken och jag behöver verkligen hjälp :)!

4:e kommentar, skriven , av Bea:

Hejsan!
Ja, jag gick / går omvårdnad. Och jag tycker att programmet är jätteskoj verkligen & man får göra väldigt mycket nya saker. Första året så går man ju ut på praktik i äldreomsorgen & är ute i ungefär 5 veckor jag tyckte verkligen att det var super kul. OCh i 2an så ska vi vara på sjukhuset. Jag trivs jättebra på omvårdnad & jag ser framemot att börja skolan igen :) Men som sagt det är ju olika från person till person. Skulle du kunna kontakta mig på min mejl? jag några frågor . [email protected]

Kommentera inlägget här :