sjuk

publicerat i Allmänt;
mår fortfarande dåligt men jag får väl se hur det blir under natten & wiggo är nu lite bökig men jag tror de är hans magknipar som får honom att må som han gör om man nu kan säga så. + att jag ätit köttbullar med lök i & det är väl inte det bästa kom jag på efteråt ? SMART! ibland blir jag riktigt trött på mig själv faktiskt !
nej jag ska faktiskt gå & lägga mig så det här blir mitt sista inlägg för dagen & imorgon ska vi få besök utav min kusin & hennes mor. de ska komma ut hit till mamma & pappa eftersom vi är där nu.  blev ingen hoppträning för mig jag orkade inte följa med fast det är väl ganska uppenbart. nej , nu måste jag lägga mig & hoppas på att jag mår bättre imorgon som sagt. God natt !

all my love

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Eva:

Krya på dig! Det kan inte vara lätt att hålla koll på maten så där, sen kan det inte vara lätt att hålla på och bli sjuk samtidigt som man har en liten knatte hemma. Lycka till! :)

Kommentera inlägget här :