ska sova ...

publicerat i Allmänt;
Hejsan hoppsan!
Nu sitter jag här igen T s kompis åkte precis hem. Just nu sitter jag & kolla på 2½ men . Sen så ska jag nog hoppa ner i sängen, imorgon så ska vi åka till Ts farmor & farfar  & hälsa på där , skojsigt :) Sen så har vi inte några planer T har tjatat på mig om att han vill åka till ikea så vi kanske tar en liten tur dit sen senare på kvällen så ska Nattis & Adde komma hit & kolla på Ugly Betty med oss , det börjar bli som en tradition :P hehe ! Aja , vi får se hur dagen kommer se ut imorgon inget jag kan sitta & skriva om här & nu ..
Huvudvärken vill inte alls gå över känner jag det spelar liksom ingen roll hur många tabletter man stoppar i sig, huvudvärker ger inte med sig i vilket fall. Det värsta är ju att man bara får äta alvedon & de har aldrig hjälp på mig :/
Aja , snart är det dags för mig att hoppa i säng & sova lite innan det är matdags för plutten för nu ligger han & sover som en stock han har vart väldigt trött idag har jag märkt det enda han gjort är sova & äta , han brukar vara uppe lite annars men idag orkade han inte :P

Jag älskar när ni kommenterar , men jag tycker fortfarande att det är lite snålt jag ser ju att de är väldigt många som skriver men får inte så mycket kommenterar & ställ gärna några frågor också om det är något ni undrar över :)  GOD NATT !

all my love

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda:

Jobbigt att ha ont i huvet :/ Hoppas det går över när du har sovit lite :) Älskar att läsa din blogg! Kan du inte lägga in några "nya" bilder på dig och Wiggo? Han är så himla söt! kram/Linda

2:a kommentar, skriven , av Linda:

Jag menade fler bilder på er :) Kram

3:e kommentar, skriven , av i.:

jag brukar läsa din blogg varje dag & jag tycker den är jättebra! :)

4:e kommentar, skriven , av Melinda:

Haha, ovanligt att det är killen som tjatar att han vill åka till IKEA :P Brukar ju vara tjejen x)

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

har hållt utkik i titningen efter en bild på "välkommen till världen" sidorna, har ni inte tänkt att komma där?:P Skulle vara kul:)

6:e kommentar, skriven , av tessa:

din blogg är hur kul som helst att läsa :)! fortsätt med det du gör! även jag har kollat efter er i tidningen på sidorna med nyfödda, men inte har jag sett er där, ska ni inte vara med :)?

7:e kommentar, skriven , av Emma:

Jag tycker det är väldigt kul att läsa din blogg, skaffade mig en egen blogg idag.
Skulle vara kul och se lite mer bilder på er och wiggo, ni är så söta:)

8:e kommentar, skriven , av Anonym:

jag läser din blogg varje dag och tycer om den såå mkt :D, kram emmape

9:e kommentar, skriven , av Anonym:

varför skriver du T hela tiden och inte hela namnet på han ?

Kommentera inlägget här :