SNÖ

publicerat i Allmänt;

Gud vad det snöar ute , jag hoppas inte att vi blir insnöade bara :P

Nu så har Tobbe kommit hem & vi håller på att laga mat eller inte vi utan min syster , det är hon som är kocken i huset nu när mamma är borta & jag är städerskan haha ! ;) Man måste ju hjälpas åt eller hur ?
Vad har ni gjort för skojs idag ?

Tycker det är väldigt dåligt med kommentarer & jag ser att det till & med är mer läsare nu än vad det var för några dagar sen & de har blivit färre kommentarer . men men nu ska jag kila & duka lite här .
Sen så ska jag duscha & sen spana runt på lite julklappar på internet som man kan få lite inspiration från.
Och sen kanske man hittar något till sig själv också det brukar jag oftast göra , haha ! ;D

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av rebecka:

saknar dig.

2:a kommentar, skriven , av Sanna:

Inget skojigt idag...pratat med min svärmor om det som kommer ske imorgon. Inget som man vill ta upp i en så här glad och kul blogg. Motsatsen alltså.

3:e kommentar, skriven , av Amanda:

Fler bilder på wiggo :D Han är ju så söt!

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Jo fast i bland är det svårtatt veta vad man ska skriva:P Idag har jag vart i skolan och tränat:P vad har ni, den lilla söta familjen gjort då?

5:e kommentar, skriven , av Bea:

Amanda ; - jag ska lägga ut mer bilder på Wiggo jag lovar :)

anonym ; - vi har vart ute & gått sen så har vi tagit de lugnt & sen lagat mat , vart i stallet & tagit in hästarna ;D

6:e kommentar, skriven , av j:

vi får se till att ses snart ! :)

7:e kommentar, skriven , av Anonym:

Inget roligt idag, varit i skolan och så :/, Din blogg är kanon! :)

Kommentera inlägget här :