söndag !

publicerat i Allmänt;

Somna kl 22 igår kväll & gick upp 4 för då var det dags för Wiggo att äta , sen somna vi om vakna kl 8 igen & då var det matdags igen . sen efter det så fick han gå & lägga sig i mormor & morfars säng bredvid dom för jag ville sova lite. så jag vakna kl 12 idag , skönt som tusan :) har precis ätit frukost & wiggo har också ätit & nu spyr han hej vilt här så har bytt om 2 gånger på honom, lillskit !  ska snart gå & ta på mig lite mer kläder sen ta på mig bärselen & gå en út en sväng med honom ingen idé att man tar ut vagnen för de blir för ruskigt på vägarna här.  sen hade jag tänk göra mig en fruktsallad , jag ÄLSKAR det ! äter det istället för godis eller försöker iaf .  :) sen så ska jag nog lägga mig ner & kolla på en film , mår inte sådär värst bra !  imorgon är det dags för BVC igen får se hur mycket han växt denna gång.  hörs av senare !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Martina:

kom in på din blogg för första gången nu, du har en jätte söt son:)!

//Martina

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

går du i skolan eller har du hoppat av, jag tänker för på bebisens skull.. :S

Kommentera inlägget här :