söndag

publicerat i Allmänt;
God förmiddag .

Igår så var vi hemma hos min kusin & kollade på fotboll kom hem sent. Fan för Sverige säger jag bara :P hehe !
Snart så ska vi åka hem till mamma & pappa igen jag ska rida & färga mitt hår sen så ska vi väl äta något också , alltid :) Sen så vet jag inte riktigt vad som händer faktiskt , har inte så mycket & skriva om nu för tiden för vi gör inte så mycket . Wiggo mår bra iaf & just nu ligger han & sover , han har vart jätteduktig i natt & sovit jättelänge så jag har fått sova ut lite rätt skönt faktiskt :)  Men men , jag har tagit bilder också som jag tänkte lägga in på bloggen men de gör jag när jag kommer hem till mamma & pappa & efter jag ridit & lite sånt .  men vi hörs senare !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

det låter bra att wiggo mår bra, hur gammal är han nu? Kramar emmape

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Hur ska du färga håret, vilken färg?

3:e kommentar, skriven , av Bea:

Wiggo blir 7 veckor imorgon :)
Jag ska färga håret i kastanj färg , den har jag i nu men den har tvättas ur så ska lägga i ny :)

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

ja okej tack för svaret :D, vad fooort tiden går! :) han är jätte söt kram emmape

Kommentera inlägget här :