Spännande

publicerat i Allmänt;
Nu är det riktigt spännande i IDOL & jag undrar verkligen vem som kommer åka ut fast jag tror & hoppas på att det är Andreas fast endå inte för då blir de tuffare för Marie att vinna hela IDOL efter Amanda är ju grym hon med på att sjunga tycker många. Hmm, det där är svårt !
Men jag hoppas på att Marie vinner när hon sjung sin värsta låt ikväll så satt jag & stor böla hon är verkligen grym & Amandas låt Hallelulija åh, det var underbart !
Vem tycker ni ska vinna IDOL 2007 ?

Just nu sitter jag & lyssnar på farfars låt jag kan inte sluta lyssna på den , Gud vad jag saknar dig farfar du finns alltid i mina tankar. JAG ÄLSKAR DIG OBESKRIVLIGT MYCKET!  <3

image481

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

jag tkr marie ska vinna :) kram emmape

2:a kommentar, skriven , av Stina:

Jätte fin låt.. Du ahr den inte på datorn och har lust att skicka över den på msn? Första gången ja hörde den nu och blev helt fast.
Usch för cancer, förlorade min morfar i de för 7 år sedan :(
Ja tycker oxå Andreas ska åka ut, fast mellan tjejerna tycker ja de e svårt att avgöra :D
Kram

3:e kommentar, skriven , av g.farmor o g,farfar:

Hoppas Amanda ! Fast jag gilla ju Andreas skitbra !
Nej , fast jag har en piccasso , så hoppas bra på Amanda !

4:e kommentar, skriven , av amanda:

hoppas amanda vinner , ska till idolfinalen i globen =) ska bli riktigt skoj

5:e kommentar, skriven , av Sååfi:

Jag tycker absolut att Marie ska vinna =)

6:e kommentar, skriven , av Sandra:

Ja tycker att marie ska fara och flyga, henne tycker ja inte alls om :P

Kommentera inlägget här :