Stallet

publicerat i Allmänt;
Har precis vart i stallet med mamma & tagit in hästarna + mockat eller mamma gjorde det . Skulle ha ridit idag men de blev försent & jag har vart mega trött så istället så gör jag det imorgon på dagen ska försöka ta lite bilder också på mina älskade djur . & ska nog ut på söndag också & rida ,snacka om att jag är inne på att komma igång med ridningen igen . & så fråga jag mamma om hon kunde hjälpa mig med håret också på söndag & de kunde hon göra så ska färga håret då .
Nästa  vecka på lördag så åker mamma & pappa ner till spanien & ska bo på något lyxigt spá hotell med spa´, inomhuspool,utomhuspool, golfbana,  hästridning , massage & massa annat .  tror ni man är lite avundsjuk eller ? JA! fast jag är så jäkla feg & vågar inte flyga , haha ! Men dom dagarna dom är borta så ska vi bo här ute & hjälpa min syster med hästarna , hunden osv.  Aja, jag behöver inte gå in på det nu . Just det , nu så har mitt bäddset kommit , ni minns det va ? det där rosa med hjärtan på ? Åh , längtar tills jag får se det !

Ikväll så är det idol  jag hoppas verkligen att Mattias eller Amanda åker ut . FAN vad besviken jag blev förra veckan när min käraste kristoffer åkte ut , åh jag älskade honom ;) Nej , nu så ska jag kolla runt lite på internet om jag hittar något roligt fast det gör jag ju alltid & mamma blir galen på mig när hon hör vad jag hittat återigen. haha! stackarn..
vi hörs !

Kommentera inlägget här :