Tisdag

publicerat i Allmänt;
Hejsan!
Har inte kunnat skriva tidigare än nu. Natten för oss var väldigt jobbig Wiggo var vaken mest & var väldigt ledsen & hade ont i magen så vi är väldigt trötta idag fast vi vakna kl 11 fast då måste man ta bort några timmar på natten som vi var vakna också så vi fick ju inte den sömnen som vi behövde om man säger så. Men idag har vi vart hos Ts farmor & farfar ätit mat & fikat ,trevligt :) sen så gick vi hem därifrån i spöregn inte lika trevligt. Sen har vi bara vart hemma & sen så kom Wiggos farmor förbi & hälsade på en snabbis sen kom min mamma & hämtade mig så vi åkte & handlade lite mat & nu så sitter jag här . Wiggo kan inte riktigt komma till ro & slappna av för hans onda mage , usch tycker så synd om honom vi ska börja ge honom dom där minifom dropparna igen så hoppas vi att de blir bättre för honom. Jag ser ju att han är jättetrött men han kan ju inte somna . :( min lilla älskling, usch blir så ledsen.

Några frågar när vi ska komma med i tidningen & vi har pratat om det & vi vet inte riktigt när för dagarna går så jäkla snabbt & man hinner inte riktigt planera in något heller men vi ska kolla upp när det är öppet & vart det är man går osv. Jag säger till när vi vart där så ni kommer nog inte missa oss , vi ska väl bestämma en dag :) 
Ikväll är det Ugly Betty & House får väl se om man lyckas hålla sig vaken de blir nog kämpigt. Och imorgon så ska vi till mamma & pappa på dagen vara där ute på landet & bara ta de lugnt , skönt ! Ska också se när några av Bellas ( syster ) kompisar ska rida ,haha ! jag säger bara ett gott skratt förlänger livet. ;)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Syster:

Hälsa Tobbe att det blir lasagne till lunch imorrn=P Ses imorrn gummsan o ta med kameran du lär vilja ha ngr kort på deras ridtur;)haha

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Man kan fotas på onsdagar någonstans vid kyrkan,

Kommentera inlägget här :