Tisdag

publicerat i Allmänt;
God dagens! Har inte haft tid & skriva här men nu är jag tillbaka. Sitter just nu & väntar på att någon ska komma från försäkringskassan eller något sånt & prata om vad vi ska ha för försäkring på Wiggo.
Idag så har jag inte gjort något alls, tvättat bara måste göra det Wiggo spyr ner alla sina kläder så de va fullt med hans kläder i smutsen. Sen så har jag diskat lite & plockat undan sen har jag legat i soffan & bara tagit de lugnt , mycket skönt ska jag säga er :) Idag så ska vi åka till jysk efter försäkrings tanten / gubben vart här sen så ska vi ta en sväng med vagnen & gå & handla lite mat ,sen så ska vi väl kolla på Ugly Betty & House.
Men men , nu kom mamma så jag ska kila min väg. Vi hörs senare det lovar jag er :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Caitlin:

Hoppas allt e bra med lilla familjen?=) Längtar oxå till Ugly Betty ikväll, faan, e ju så spännande nu. Trodde ja skulle gråta ihjäl förra avsnittet, haha. Puss

Kommentera inlägget här :