Torsdag

publicerat i Allmänt;
Inatt så fick jag verkligen sova Wiggo somna kl halv 2 ungefär & så sov han enda till kl 8 i morse då jag väckte honom för att han skulle få äta. Sen gick vi upp till stallet tog ut hästarna , mocka osv.
Idag har jag vart hos tandläkarn & då fick Wiggo stanna kvar hos sin moster ville inte ta med honom dit eftersom han har väldigt ont i magen så vill man ju inte att han ska börja skrika mitt i allt de blir ju lite svårt för mig att ta hand om honom om jag ligger i tandläkarstolen :P haha !
Sen gick jag & Tobbe en snabbis på stan kanske 20 min bara för att jag skulle kolla om jag hitta klänningen som min syster ville ha men den fanns inte . 
Och nu sitter jag här & ska snart börja städa lite för idag kommer mamma & pappa hem , lite senare ikväll ;D

Kommentera inlägget här :