Förmiddagen

publicerat i Allmänt;
Vid halv 12 precis efter Wiggo hade ätit klart så gick jag till mammas jobb mötte henne utanför & vi gick ned till banken på stan där hon skulle fixa nåt. sen gick vi till Telia butiken där vi köpte nya hörlurar till pappas mobil , 400 spänn :O galet dyrt ! efter de gick vi till Apoteket där jag köpa kräm åt brösten får se om de funkar & efter kikade vi in en snabbis på Gina Tricot såg att de fanns en fin kjol men jag orkade inte kolla ordentligt för de var så himlans varmt & trångt man kommer ju inte förbi & fram med barnvagnen.
Efter så gick vi till Fröslunda Pizzeria käka lite T kom dit & pappa också. Sen gick jag & mamma till deras jobb & jag gick hem hit & nu sitter jag här & ska snart ge Wiggo mat . Skön förmiddags promenad & så härligt det är att få komma ut. Nu är väl alla hemma hos mig så gott som friska men pappa är nog lite kraslig fortfarande men imorgon så är det ju fotboll så vi ska kanske åka dit & kolla på det , får se hur pappa mår då.

nu ska jag gå & städa lite här hemma ser ut som en svinstia & man hinner verkligen inte städa när man har en liten bebis , visst sover han mycket & så men när han gör de så vill man ju själv passa på att sitta här eller ta de lugnt framför TV:n.  Kommer med bilder senare ikväll tror jag , om jag hinner :)

Bye bye så länge!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av my:

fan vad duktig du är som städar. när och lite innan jag fick jamilia skötte min kille all tvätt, matlagning och städning i 2 månader + att han hade skolan att tänka på :P

Kommentera inlägget här :