God eftermiddag.

publicerat i Allmänt;
idag så har vi vart ute & gått med barnvagnen , gick till min mormor & hälsa på en snabbis . sen så var vi på Wiggos mormor&morfars jobb hälsa på dom. sen har nattis, bella & sandra vart här & hälsat på. bella har vart här hela dagen. nu så sover Wiggo igen & sen så ska vi gå till affären & handla när han vaknat & ätit mat. ikväll ska vi titta på idol & sen försöka sova lite mer , vart en skön dag faktiskt & första gången jag är ute & får frisk luft sen i måndags.

ha det så bra allihopa , jag försöker skriva så mycke jag kan & ska försöka skriva ihop en förlossningsberättelse också. :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sanna:

jag är så avis på dig och tobbe! ni har världens finaste bebis! Kram

2:a kommentar, skriven , av jonna:

åw , vad mys ! :) nu sitter både jag & magnus här och är superavis ! :)

3:e kommentar, skriven , av dannie:

kan du inte lägga upp mer bilder=) skulle va kul, förresten så var det nog bland dom sötaste bebisarna jag sett!

4:e kommentar, skriven , av mamma:

puss mina älsklingar saknar er här hemma

Kommentera inlägget här :