god natt alla.

publicerat i Allmänt;
sådär nu så har man kollat på Ugly Betty & House alltid lika bra :)
nattis & adde har vart här & kollat + madde hon var här & kolla på ugly betty sen skulle hon gå upp till sig & kolla på något annat program medans vi andra kollade på house . nu har de precis gått & jag sitter här ska gå & borsta tänderna sen gå & lägga mig ska upp tidigt ska ju till BVC imorgon kl 10 & allt tar ju sån tid nu förut fixade man iordning sig på 30 min nu tar de typ 3 timmar eftersom Wiggo ska äta först & jag själv ska också äta osv. 
nej nu är Wiggo ledsen igen & vill säkert ha lite mat det är mattime om 20 min. sen ska jag gå & lägga mig så kommer inte tillbaka hit något mer idag , utan kommer imorgon så ni får veta hur allt gått .
GOD NATT !

all my love

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Alexandra:

God natt, god natt! Förstår att allting tar sin lilla tid, för precis när allt är klart och man ska gå inträffar det väll något? Ett blöj byte eller så =)
Du är duktig du!

God natt på er // Alexandra

2:a kommentar, skriven , av Marie:

vad har du för tecken snitt på din blogg?

3:e kommentar, skriven , av B:

oj , jag vet inte riktigt det är en kompis som fixat de där åt mig :P

Kommentera inlägget här :