god natt

publicerat i Allmänt;
nu är vi hemma igen & jag har precis pumpat ur lite mat till Wiggo så T kan hjälpa till denna inatt även om jag sov som en gud inatt så ville han hjälpa mig denna natt & de var ju väldigt snällt tänkt ,eller vad säger ni? just nu ligger Wiggo & sover i soffan, t & jag kollar på Beck men jag funderar på att gå & lägga mig för jag känner att ögonen verkligen faller ihop snart . imorgon så ska vi inte göra något speciellt eller vi skulle över på fika hos en från t "släkt" eller vad man ska kalla det. men annars är de inget planerat jag ska väl slänga i en flaska hårfärg Kastanj så får se om jag får det lite rödare. men men , nu säger jag god natt till er alla där ute & vi hörs imorgon. allt går bara fint här hemma . :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Johanna:

Vad stor lill killen har blivit. Kanske ska berätta vem jag är. Heter Johanna & är 19 år gammal bor i Eskilstuna. Läser din blogg nästan varje dag :) Lycka till med Wiggo =)

2:a kommentar, skriven , av Alexandra:

JAG HAR LÄST DIN BLOGG ÄNDA SEDAN DU FICK LILLA WIGGO OCH JAG SÄR SÅ FACINERAD OCH DIG OCH DIN POJKVÄN.

ÖNSKAR ER ALL LYCKA!

Kommentera inlägget här :