Go'kväll

publicerat i Allmänt;

har precis ätit makaroner & falurkorv gjorde nåt som går snabbt . ska snart kolla på filmen vi hyrde ( sex,hopp & kärlek ) idag så har de vart en jobbig dag iaf för mig för jag har haft sån jäkla huvudvärk eller har fortfarande. först har vi vart på BB som ni kanske redan vet , sen åkte vi hem för att Wiggo skulle äta sen åkte vi & åt på Dennis med tobbes farmor & farfar & min mamma & pappa kom dit också :) efter de åkte vi till tuna park där jag köpte en amningsbh till & en tröja från Gina Tricot sen hem igen & Wiggo åt igen , sen så kom tobbes mamma , syster & lillebror. efter de gick vi & hyrde film på forsvärns på vägen så mötte vi malin min klasskompis trevlig & se henne :)
nu sitter vi här & kollar på cops snart är det dags för filmen & lite godis ätande ( bra när jag ska gå ner i vikt :P ) haha! men men , nu ska jag kila.

vi säger god natt till er alla :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mimmi:

hej gumman...
Gud va kul att sitta och läsa det här. och va söööt lilla wiggo är. Va skönt att allt gått bra...
Pappa och Morgan hälsar..
Sköt om dej
puss mimmi

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Åh, du får hälsa så mycket tillbaka! :) ta hand om dig du med. pusspuss!

Kommentera inlägget här :