Listan

publicerat i Allmänt;
Hur svarar du i hemtelefonen? Hej det är Bea
Hur svarar du i mobiltelefonen? Hallå eller Hej det är Bea
Ringer det mycket till dig? Japps
Ringer du mycket? Ja verkligen
Vem ringde du senast? Min mamma
Hur mycket pengar har du? Tillräckligt
Senast kramat och när? Wiggo & de var nyss  
Antal timmar sömn inatt? Wiggo kan nog svara på den frågan
Sov du ensam? Nej
Vem sov du hos senast? på BB
Vem sov hos dig senast? Minns inte ?
Vem vet mest om dig? ehm, mamma & tobbe kanske ?
Vem vet du mest om? Tobbe ?
Vad ser du fram emot? Se Wiggo växa upp & bli en stor kille :)
Vad vill du ha just nu? Inget speciellt , en lott med massa miljoner på kanske ?
Vem hånar du? ingen
Vemlängtar du mest efter? min mamma , pappa , syster & farfar <3
Vem vill du helst slippa? ingen aning
Vem stör du dig på? ingen jag säger här direkt
Vem vill du sova bredvid inatt? T & Wiggo :) 
Vilken buss åker du oftast? Får alltid skjuts
Vilken årstid är det nu? Höst
Anser du dig själv snygg? Nej det kan jag ju inte direkt påstå
Har du varit kär? Ja
Är du kär nu? Ja
Är du en bra partner? ja
Har någon varit otrogen mot dig? ja
Har någon varit otrogen mot någon , med dig? nej
Har du varit otrogen? nej
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? jag raggar inte & uppraggad vet jag inte direkt.
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? ja
Vad åt du senast? potatis, kött & god sås hos min mormor
Är du polare med grannarna? yes box
Har du varit på ett party? haha ja
Har du varit utomlands? javisst
Var är dina syskon just nu? hemma hos mamma & pappa
Vilken tid gick du upp imorse? halv 10
Vad gjorde du kl 2 inatt? satt & ammade Wiggo *gäsp*
Vad är det första du gör på morgonen? duschar
Vad ska du göra efter det här? Skriva ett inlägg , byta blöja & amma Wiggo sedan springa ner till tvättstugan .

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Louise:

Hej! Grattis till en jättesöt kille! Du är ett bra föredömme och du kommer att bli en bra mamma! :D

Kommentera inlägget här :